قاتل بوی بد دهان و میکروب های دندان
نوشته شده توسط : shamim

دهان شویه یکی از اصولی ‌ترین روش ‌های بهداشت دهان و دندان است. این روش، به طور معمول با استفاده از محلول‌ های ضد باکتریایی یا با ترکیب آب دهان صورت می‌ گیرد. دهان شویه تمامی باکتری ‌ها، ویروس ‌ها و قارچ ‌های موجود در دهان را از بین می‌ برد و از انتقال آن ها به قسمت ‌های دیگری از بدن جلوگیری می‌ کند. برخی از دهان شویه ‌ها حاوی مواد ضدپلاک هستند که می‌ توانند به منظور پیشگیری از بوی بد دهان و کاهش خطر به وجود آمدن بیماری ‌های لثه و پوکی استخوان دندان مؤثر باشند.

دهان شویه باعث می ‌شود که دندان ‌های شما بهتر تمیز شوند و از پوک شدن استخوان دندان جلوگیری کند. همچنین با استفاده منظم از دهان شویه می ‌توانید بوی بد دهان را کاملاً از بین ببرید و از داشتن نفسی تازه و سالم لذت ببرید.

این روش توسط دندان پزشکان توصیه می ‌شود و به عنوان یک قسمت از روتین بهداشتی روزانه مراقبت از دهان و دندان شما باید مدّاوم انجام شود. همچنین دهان شویه قبل و بعد از عمل جراحی دهانی و پروتزهای دندانی نیز بسیار مفید است.

با این حال، برخی از نکات و توصیه ‌هایی وجود دارد که باید قبل از استفاده از دهان شویه رعایت شوند. بهترین زمان برای استفاده از دهان شویه، قبل از شسته شدن دندان ‌ها می باشد. همچنین لازم است قبل از استفاده از دهان شویه، مواد غذایی و نوشیدنی ‌های رنگارنگ را مصرف نکنید و دهان خود را با آب بشویید.

به طور کلی، استفاده منظم و صحیح از دهان شویه می‌ت واند به بهبود بهداشت دهان و دندان شما کمک کند و از بروز مشکلاتی مانند بوی بد دهان، لثه خونریزی و تسویه خون پس از برداشتن دندان جلوگیری کند.





:: برچسب‌ها: دهان شویه، انواع دهان شویه، بهداشت دهان و دندان، دندان پزشمی دکتر شیدا، دندان پزشکی اسلامشهر ,
:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: